.::لسة جدعان::.
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Ouooou10
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Lessa_10
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Ouooou10
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Lessa_10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هذا الموقع صمم عام 2009 ويارب ينال اعجابكم حيث انه يحتوي على كل ما تريده من دردشة و موسيقى و اغانى و افلام و صور و اخبار و عجائب وغرائب و تعارف و برامج و موبايلات و كلام في الحب و روايات و ألعاب و كل ما يهم البنات و شات لسّة جدعان...الخ

الرئيسيةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
كورسات المواد التجارية لطلبة الكليات و التعليم الفني
دروس رياضيات للمرحلتين الأعدادية و الثانوية
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» حصريا : جميع حلقات و يوميات برنامج أرض الخوف Fear Factor XTreme
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف moo.nofal90 الجمعة أبريل 17, 2015 12:42 am

» هام لك..شبكة اجتماعية منافسة لغوغل وفيسبوك تدفع للمسجلين فيها من خلالك
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف رضا محمود الجمعة مارس 16, 2012 9:59 pm

» حصريا و بأنفراد :- النسخة الـ ولا أروع ولا أجمل Windows 8 و سريال التفعيل
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER الثلاثاء نوفمبر 15, 2011 9:54 pm

» حنولعها البوم احمد الشوكي اعملك ايه هوه ده الشعبي بجد
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف سراج الخطيب الإثنين نوفمبر 14, 2011 4:32 pm

» SMS : حصريا أجمل رسائل تهنئة معايدة بالعيد الأضحى للموبايل
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 12:09 pm

» MMS : حصريا أجمل رسائل وسائط معايدة بالعيد الأضحى للموبايل
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 11:44 am

» حصريا : بأنفراد فيلم " أنا بضيع يا وديع " بطولة وديع و تهامي DVD
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 11:02 am

» حصريا : بأنفراد فيلم " 678 " بطولة بشرى و نيلي كريم DVD
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 10:33 am

» حصريا : بأنفراد فيلم " فاصل ونعود " بطولة النجم كريم عبدالعزيز DVD
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 1:10 am

» حصريا : وبأنفراد فيلم جاكي شان The 1911 Revolution 2011 مترجم وDVD
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeمن طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 12:29 am

شير للخير
الساعة الأن

كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مدير عام
مدير عام
Admin

مصري
محاسب
مشغول
ذكر
الثور
الثعبان

كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Empty
مُساهمةموضوع: كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8   كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeالخميس مايو 14, 2009 12:57 am

كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Af52b7f9adb
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A89e41e9812
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A62156d0bf0
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 945615215

كرومبو :- مدرسة الحديثة الخاصة اتسرقت يا جدعان أما كنت انا و اللمبي و سحس عند اللمبي في الجراج بتاعه بيصلح العربية بتاعتي . اتصل بيا مدير المدرسة " كشكول خرزانة " وهو بيصرخ ويقول احلقنى يا مستر كرومبو انا اتسرقت المصاريف و التبرعات بتاعة المدرسة أتسرقة من الخزنة فقلت له حاضر حاضر انا جاي لك حالا . و قفلت معاه و سألت اللمبي ها يا لمبي خلصت العربية ؟

اللمبي :- هو البني أدم دا (يقصد سحس) لو يعمل معايا حاجة كنت خلصت أمها.

سحس :- يا أستاذ لمبي لمب نفسك شوية.

كرومبو :- خلاص خلاص حناخد تاكس علشان مدير مدرسة الحديثة الخاصة أتسرق.

اللمبي :- وتاكسي ليه انا خلصت اهه.

كرومبو :- المهم فرحت انا وسحس اللمبي علشان نعرف ايه اللى حصل ولما وصلنا بالعربيه لقينا المدير السيد كشكول واقف على باب المدرسة وبدأ يحكى وقال................

انا لميت المصاريف و التبرعات من أولياء الامور في أجتماع الأباء علشان نبدأ السنة الجديدة و حطتها في خزنة المدرسة و دخلت الحمام و خرجت لقيت الخزنة مفتوحة و مسروق منها الفلوس و كان فيه 3 واقفين جنب أوضة المدير بتاعتي و انا رايح أحط الفلوس فيها و انا عطلتهم لحد ماتيجي الأول وهم عم سيد مثشة و دا فراش المدرسة و التاني محمود أنظار و دا حارس الأمن المخصص لمعمل الأوساط اللي جنب الأوضة و التالت الأستاذ نعيم أبو عصا وكيل المدرسة.

: فلما سألنا التلاتة قالوا

سيد مقشة (الفراش) :- انا انا كنت بكنس الطرقة و بنظفها بس. لكن انا ما لحظتش ان المدير معاه فلوس غير كدا انا عايش بزمة و امانة مول عمري ,و عمري ما سرقت.

محمود أنظار (حارس الامن) :- انا كنت بشرب كوباية شاي بعدل بيها دماغي بعد الفطار أدام المعمل غير كدا لو انا حرامي كنت سرقت حاجة من المعمل اللي كله أجهزة غالية.

الاستاذ نعيم أبو عصا (الوكيل) :- انا وكيل محترم مش بتاع سرقة غير كدا المدير اللي غلطان ايه اللي قال له يسيب الخزنة مفتوحة ماهو المال السايب برضه يعلم السرقة.

: ولما سألت سحس و اللمبي قلتله هاه يا سحس انت و اللمبي عرفتوا مين اللى سرق قالوا....

اللمبي :- ابسولويوتلي بس المسشفى دي موش مستوى على الرغم من أنها خاصة.

سحس:- ههههـ مستشفى ايه يا لمبي دا دار أيتام.

فرد كرومبو :- بس بس أنا عرفت مين اللي سرق......لو أنتوا كمان عرفتوا يا ريت تقولوا لنا

ياترى مين..................

( سيد مقشة - محمود أنذار - نعيم أبو عصا )

كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A4f69ea958a
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A1a30568ab7
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 567973933
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A0be5414ad9
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A6be2726dd5
كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 A4eb4bc25f5
هدوء القمر
إداري
هدوء القمر

سعودي
جامعي
مبسوط
انثى
الثور
الثعبان

كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8   كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8 I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 26, 2009 10:36 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههـ

اعتقد وكيل المستشفى الخاصة السيد جحيم ابو عصا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههـ

كرومبو....كرومبو...مع المفتش كرومبو الحلقه 8
صفحة 1 من اصل 1