.::لسة جدعان::.




هذا الموقع صمم عام 2009 ويارب ينال اعجابكم حيث انه يحتوي على كل ما تريده من دردشة و موسيقى و اغانى و افلام و صور و اخبار و عجائب وغرائب و تعارف و برامج و موبايلات و كلام في الحب و روايات و ألعاب و كل ما يهم البنات و شات لسّة جدعان...الخ
 
الرئيسيةالرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
كورسات المواد التجارية لطلبة الكليات و التعليم الفني
دروس رياضيات للمرحلتين الأعدادية و الثانوية
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» حصريا : جميع حلقات و يوميات برنامج أرض الخوف Fear Factor XTreme
من طرف moo.nofal90 الجمعة أبريل 17, 2015 12:42 am

» هام لك..شبكة اجتماعية منافسة لغوغل وفيسبوك تدفع للمسجلين فيها من خلالك
من طرف رضا محمود الجمعة مارس 16, 2012 9:59 pm

» حصريا و بأنفراد :- النسخة الـ ولا أروع ولا أجمل Windows 8 و سريال التفعيل
من طرف FEELs MASTER الثلاثاء نوفمبر 15, 2011 9:54 pm

» حنولعها البوم احمد الشوكي اعملك ايه هوه ده الشعبي بجد
من طرف سراج الخطيب الإثنين نوفمبر 14, 2011 4:32 pm

» SMS : حصريا أجمل رسائل تهنئة معايدة بالعيد الأضحى للموبايل
من طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 12:09 pm

» MMS : حصريا أجمل رسائل وسائط معايدة بالعيد الأضحى للموبايل
من طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 11:44 am

» حصريا : بأنفراد فيلم " أنا بضيع يا وديع " بطولة وديع و تهامي DVD
من طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 11:02 am

» حصريا : بأنفراد فيلم " 678 " بطولة بشرى و نيلي كريم DVD
من طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 10:33 am

» حصريا : بأنفراد فيلم " فاصل ونعود " بطولة النجم كريم عبدالعزيز DVD
من طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 1:10 am

» حصريا : وبأنفراد فيلم جاكي شان The 1911 Revolution 2011 مترجم وDVD
من طرف FEELs MASTER السبت نوفمبر 05, 2011 12:29 am

شير للخير
الساعة الأن

شاطر | 
 

 كرومبو .. كرومبو مع المفتش كرومبو.....

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رجل المستحيل
مشرف
مشرف
رجل المستحيل

مصري
محاسب
ساخر
ذكر
العمر : 29
الجدي
الثعبان
عدد الرسائل : 49
تاريخ التسجيل : 06/01/2009

مُساهمةموضوع: كرومبو .. كرومبو مع المفتش كرومبو.....   الإثنين فبراير 09, 2009 2:03 pm

كرومبو :- المعلم سميطه اتسرق يا جدعان صاحب فرن ( اهلان ولدن ) بكم المعلم كان مروح فى يوم من

الفرن وكان معاه الايراد اليوميى بتاعه الايراد كان حوالى 2000 جنيه المهم . اتصل بيا وهو بيصرخ

ويقول احلقنى يا كرومبو انا اتسرقت الملعم سميطه بقى بقسماط اهئ اهئ اهئ ( عياط يعنى )

فرحت انا وسحس العبقرى علشان نعرف ايه اللى حصل ولما وصلنا بالعربيه غطيناها لأن عربيه الزباله

كانت فى الطريق وكنا خايفين انها تاخدها معاها...

فقابلنا المعلم سميطه وبدأ يحكى وقال................

انا كنت راجع من الشغل فى امان الله لا ليا ولا عليا ولا حتى جنبيا و كان معايا مبلغ الايراد

وكنت عاوز اسدد ديونى لحسن كتر اوى يا كرومبو يا اخويا انت مش غريب برضه

فيقول سحس :- خلص يا عم سميطه انت مش شايف انك بلت وتعجن كتيرعلى رأى المثل

اللى معاه قرش محيرة يحيب بيه سميط وبيض وجبنه....

فبدأ يحكى عن اللى حصل ومين كان راكب معاه............

وقال.............

: اول ما ركب الميكروباص كان معاه اتنين غير السواق

: كان معاه ( كوريك الميكانيكى )

Sad قطيفه المنجد )
:
( وفتيس السواق )

: اول ما المعلم نزل من العربيه اكتشف ان الفلوس اتسرقت

: فلما سألنا السواق قال

: السواق :- انا ماعرفش حاجه عن موضوع الفلوس ده دا انا كنت سايق وكنت واخد بالى من الطريق

علشان السرعه مراقبه بالردار وانت عارف بقى يعنى ايه ردار......
:
ولما سألنا الميكانيكى قال

: الميكانيكى :- انا كنت نايم محستش بالطريق بس انا شاكك فى السواق لأنه كان بيبص على جيب المعلم

اللى كان فيه الفلوس وكان ناوى يسرق الفلوس دى وعلى فكرة الجنوط بتاعت العربيه دى تعبانه اوى

ولما سألنا المنجد قال

: المنجد :- انا كنت بشوف التنجيد بتاع الميكروباظ شكله عاوز ياخد وش جديد وبعدين دا المعلم سميطه

يعنى اللى يكلمه هايخليه كيذر.......

: ولما سألت سحس قلتله هاه يا سحس عرفت مين اللى سرق قال....

: سحس:- طبعا عرفت دا انا سحس بومب سحس....... انا شاكك فى الميكروباص نفسه ليكون الكرسى اللى

كان قاعد عليه المعلم مخروم

فرد كرومبو :- بس يا سحس الله يعرك كرسى ايه اللى مخروم وهو راكب فلوكه......

هاه عرفت مين اللى سرق

ياترى مين..................

( كوريك الميكانيكى - قطيفه المنجد - فتيس السواق )

_________________
(مًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍحًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍمًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍوًٍدًٍ جًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍمًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍـًٍاًٍل)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com
Admin
مدير عام
مدير عام
Admin

مصري
محاسب
مشغول
ذكر
العمر : 29
الثور
الثعبان
عدد الرسائل : 437
تاريخ التسجيل : 04/01/2009

مُساهمةموضوع: الـ خورم الـ   الثلاثاء فبراير 10, 2009 8:03 pm






انا أعتقد ان سحس عنده حق بس هل ياربي في بني ادم كدا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههـ







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كرومبو .. كرومبو مع المفتش كرومبو.....
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.::لسة جدعان::. :: منتديات الكلام و الروايات :: كرومبو...كرومبو...مع المفتش كرومبو.....-
انتقل الى: